Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

wtorek, 4 lipca 2017

Matka z dzieckiem w bieli

Obraz 83
Długo zastanawiałam się nad prezentem z okazji Chrztu Świętego. Pierwsze, co przychodzi na myśl to Anioł Stróż.. Pomyślałam jednak, że taki prezent jest zbyt oczywisty. Chciałam sprawić radość również młodej mamie.
Obraz kobiety tulącej swoje dziecko wydaje mi się dobrym wyborem. Czułość, bezpieczeństwo i spokój to podstawa szczęśliwego życia. Biały kolor szat nie jest przypadkowy - symbolizuje czystość - cechę, która charakteryzuje relacje matki z dzieckiem.
farby akrylowe, rozm. 29x40x2,5 cm.


melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, obrazy na drewnie, handmade, matka z dzieckiem, prezent, natural, wood
melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, obrazy na drewnie, handmade, matka z dzieckiem, prezent, natural, wood

melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, obrazy na drewnie, handmade, matka z dzieckiem, prezent, natural, wood

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz