Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

piątek, 3 kwietnia 2020

Kot z motylem na nosie

Obraz 148
Od jakiegoś czasu w naszym domu mieszka kot.
Jest nieznośny: nikogo się nie słucha, niczego się nie boi i poluje na moje aloesy! Po tym wszystkim udaje niewiniątko, a my
bezwarunkowo mu wybaczamy ;-)  Na dodatek najmłodsi członkowie rodziny poprosili mnie o namalowanie go! No i kot celebryta doczekał się swojego portretu. Obraz musiał odzwierciedlać jego zawadiacką naturę.
Co Waszym zdaniem myśli kot z motylem na nosie?

Farby akrylowe, płótno,  rozm. 30x25x1,5 cm  
melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz, cat, kot, кот, котка, motyl, butterfly, пеперуда, бабочка , acrylicpainting, Toruń

melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz, cat, kot, кот, котка, motyl, butterfly, пеперуда, бабочка , acrylicpainting, Toruń

2 komentarze:

  1. zasadniczo kot podgryzający samodzielnie aloesy to jest bardzo zły pomysł dla kota https://zooart.com.pl/5-rosliny-trujace-dla-kota-Czy-masz-je-w-domu-blog-pol-1530703696.html https://www.koty.pl/aloes-dla-kota/ https://www.homebook.pl/artykuly/4658/rosliny-trujace-dla-kota-lista-kwiatow-ktore-szkodza-domowym-pupilom

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz kot od 3 miesięcy jest kotem wychodzącym.. i przestał ogryzać aloesy. Mam obawy, że na wolności podgryza różne inne rzeczy. Mam tylko nadzieję, że jego koci instynkt ostrzeże go przed niebezpieczeństwem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz