Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

niedziela, 15 grudnia 2019

Aniołek


Obraz 143
Jak u Was przygotowania do świąt? Ja zaplanowałam  sobie kilka spraw do wykonania w tym tygodniu.  Cele muszą być wykonalne
i optymalne. Ważne, aby nie było ich za dużo, bo nie zauważmy tej wspaniałej, przedświątecznej atmosfery. Polecam uzbroić się
w anielską cierpliwość i niezależnie od wszechobecnego pośpiechu zachować wewnętrzny spokój.
Wtedy skupimy się na tym, co najważniejsze..

Farby akrylowe, płótno, rozm.25x30x1,5 cm
melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz na drewnie, dekoracje, prezent na Chrzest, dziecko, anioł, angel, ангел, Engel,  woodart, acrylicpainting, Toruń

2 komentarze:

  1. Urocze są Twoje prace... Ten aniołek jest taki... niby tradycyjny, ale taki inny. Wyglądem przypomina dziecko, ale skoncentrowane, skupione na modlitwie... Podoba mi się ten motyw. Niesie w sobie pewien przekaz, z pozoru niewidoczny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci są prawdziwe we wszystkim co robią. Chciałam, aby ten aniołek był trochę mistyczny, ale szczery jak dziecko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz