Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Łabędzie na jeziorze


Obraz 122
Otrzymałam obraz do renowacji. Kolory starły się i wyblakły. Właściwie trudno było dostrzec, co dokładnie jest na nim przedstawione. Nie wiem jak wyglądał oryginał, więc wytężyłam wzrok i intuicyjnie coś domalowałam.
Podkreślam, że obraz poniżej nie jest mojego autorstwa. Ja go tylko odnowiłam i zabezpieczyłam, aby jeszcze długie lata mógł cieszyć oko właściciela i jego rodziny.
Farby akrylowe, płyta malarska, rozm. 78x38 cm.


melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz na drewnie, dekoracje, pejzaż, łabędzie, jezioro, las, drzewo, acrylicpainting, Toruń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz