Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

niedziela, 8 lipca 2018

Tropikalna plaża

Obraz 120
Skoro trwają wakacje to nie może się obyć bez egzotycznej, gorącej plaży. Palmę malowałam pierwszy raz w życiu.. trudno odtworzyć coś, czego nigdy w życiu się nie widziało ;-) No, ale cóż.. tematu pracy nie wybierałam ja, lecz córeczka mojej koleżanki. Sytuacja zmusiła mnie do poszukiwań zdjęć z palmami. Mam nadzieję, że wyszła wystarczająco realistycznie.

Farby akrylowe, deska sosnowa, rozm. 58x23x2,5 cm

melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz na drewnie, dekoracje, pejzaż, plaża, beach, ezgotyka, palma,woodart, acrylicpainting, Toruń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz