Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

poniedziałek, 23 października 2017

Łoś we mgle

Obraz 97
Jesienne zachody słońca nie są mniej zjawiskowe niż te letnie. Specjalnego klimatu dodaje im mgła, do której delikatnie przenika kolor nieba.
Już, już pędzel okładał mi się do namalowanie jelenia.. ale właściwie to już wiele razy go malowałam.. Potrzebowałam jakiegoś dużego zwierzęcia. No i pomyślałam o łosiu! Dlaczego jest tak lekceważony?! Ma on trochę za długie nogi, dziwny garb i mało inteligentne spojrzenie.. Wygląda komicznie. Jest bardzo wytrwały, bo pomimo wielu zagrożeń - nie wyginął. Choć to samotnik, jest coraz bardziej popularny w naszych lasach. Trzeba doceniać nasze polskie łosie!

Farby akrylowe, deska sosnowa, rozm. 44,5x28x2,5 cm. 
melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz na drewnie, dekoracje, pejzaż, góry, chata, scieżka, drzewo, łoś, mgła, jesień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz