Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

wtorek, 17 października 2017

Husky - pies północy

Obraz 96
Aukcje Na Rzecz Pomocy Psom Północy już dość dawno temu poprosiły mnie o namalowanie obrazu przedstawiającego psa Husky. Proszę mi wierzyć, im dłużej czeka się na obraz, tym lepiej to wróży ;-) Sam proces malowania trwa zaledwie 3 godziny.. ale planowanie tego, co się namaluje to zupełnie inna historia. Nie ponaglano mnie, wiec dobrze przemyślałam to, co chciałabym pokazać na obrazie i.. jestem zadowolona.
farby akrylowe, drewno topoli, rozm. 44x29x3 cm

melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz na drewnie, dekoracje, pejzaż, góry, husky, na aukcje charytatywne, zima

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz