Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

środa, 22 lutego 2017

Papież kredkami rysowany

Obraz 67
Wyjechałam z dziećmi na ferie do rodziny. Nie miałam ze sobą farb..
i cierpiałam z tego powodu każdego wieczoru. Jak się nie ma, co się lubi,
to się lubi, co się.. znajdzie ;-) a znalazłam kredki siostrzeńca.
Oto efekt mojej pracy.

melzak-art, melzak art, nocą malowane, handmade, anioły, obrazy na drewnie, Jan Paweł II, JPII
melzak-art, melzak art, nocą malowane, handmade, anioły, obrazy na drewnie, Jan Paweł II, JPIIUmieściłam dwa zdjęcia, bo z bliska najbardziej widoczna jest linia kredki. Najgorsze jest tło, a im bardziej je poprawiałam - tym gorzej wychodziło.
...zresztą.. czego tu wymagać od zwykłych kredek? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz