Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

piątek, 17 czerwca 2016

Drzewo na brzegu morza

Obraz 35
Otrzymałam pękniętą deskę: "Na pewno coś na nią wymyślisz".
Przez miesiąc obserwowałam drewienko, nie wierząc, że znajdę jakikolwiek pomysł. Jak to zwykle u mnie bywa, gdy się poddałam, nagle coś wpadło mi
do głowy.

Przed świtem zawsze jest najciemniej i najzimniej.
melzak-art, melzak art, nocą malowane, obrazy na drewnie, drzewo na brzegu morza



melzak-art, melzak art, nocą malowane, obrazy na drewnie, drzewo na brzegu morza


melzak-art, melzak art, nocą malowane, obrazy na drewnie, drzewo na brzegu morza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz