Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

poniedziałek, 1 lutego 2016

Anioł Stróż tulący dziecko

Obraz 15
Wpadła mi w ręce deska z sękiem w środku. Postanowiłam jej nie dyskryminować i wbrew wszystkiemu potraktować ją z szacunkiem ;-) Na wysokości twarzy jest też delikatne pęknięcie, które widoczne jest tylko z bliska.
Według mnie wszystko dobrze się ze sobą komponuje - wady są niepowtarzanymi cechami charakterystycznymi. 

melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz na drewnie, dekoracje, prezent na Chrzest, dziecko, anioł, angel, ангел, Engel,  woodart, acrylicpainting, Toruń


melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz na drewnie, dekoracje, prezent na Chrzest, dziecko, anioł, angel, ангел, Engel,  woodart, acrylicpainting, Toruń

1 komentarz:

  1. Świetne- zapraszam do mnie: - http://adf.ly/1GT0Qb

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz