Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

czwartek, 17 grudnia 2015

Anioł Stróż czuwający nad miastem

Obraz 10
Jeden z pierwszych "moich" aniołów. Przypomina mi bliską  osobę, choć malując nie miałam zamiaru upodobnić go do kogokolwiek.
Ciężko mi będzie się z nim rozstać, ale mam dla niego szczególne przeznaczenie.
Na szczęście oddam go w dobre miejsce, gdzie będzie lubiany tak jak u mnie ;-)


Farby akrylowe, deska sosnowa, rozm. 30x59x2,5 cm.

melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz na drewnie, dekoracje, prezent na Chrzest, dziecko, anioł, angel, ангел, Engel, woodart, acrylicpainting, Toruń

2 komentarze:

  1. Ten obraz szczególnie mi sie podoba,chociaż wszystkie są cudowne(moje klimaty).Zycze sukcesów w Nowym Roku i pozdrawiam serdecznie.Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Nocą Malowane.. Ania6 stycznia 2016 14:42

    Iwona, dziękuje za miłe słowa;-)
    Waszej rodzince również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz