Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

piątek, 11 czerwca 2021

Kwiczoł, rudzik, sikorka

Obraz 168
Lubicie mnie zaskakiwać i rozwijać moją wiedzę.. szczególnie jeśli chodzi o ornitologię.
Pani Marta wysłała mi prośbę o namalowanie kwiczoła ;-)
W życiu nie widziałam takiego ptaka! Kwiczoł kojarzył mi się z zabawnym kompanem Janosika ;-) Okazało się, że to piękny, dumnie spoglądający ptak.
Przemilczę temat oczekiwania na realizację zamówienia.. niestety mało miałam ostatnio czasu na malowanie.
Pani Marto, dziękuję za cierpliwość, mam nadzieję, że ptaszki zrekompensują te dość spore opóźnienie.

Farby akrylowe, deska dębowa, rozm 15x23x2 cm 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz