Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

poniedziałek, 28 maja 2018

Kamienne stworki

Pamiątki przywiezione z wakacji mogą stać się ciekawą ozdobą ogrodu. Odpowiednio skomponowane, pasują do każdego wystroju, każdej pory roku i nie trzeba ich podlewać!
..no i są po prostu zabawne!
Nie trzeba być niezwykle utalentowanym, aby ją samodzielnie wykonać.


Wystarczy kilka płaskich kamieni (ja użyłam te znalezione w morzu podczas wakacji), klej na gorąco i jakaś podkładka (duży kamień, deska lub jak u mnie kawałek cegły).









Niestety nie unikniemy widoku wypływającego kleju.









 .. ale łatwo można go zakryć - przysypując go po prostu piaskiem. 











Najciekawszy element - malowanie oczu ;-)









Wykonanie stworków zajęło mi ok 45 min.
Jak Wam się podobają?

melzak-art, melzak art, melzacki, nocą malowane, handmade, obraz na drewnie, dekoracje, kamienie, ogród, funny, garden, woodart, acrylicpainting, Toruń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz