Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

czwartek, 24 listopada 2016

Jan Paweł II

Obraz 55
Poproszono mnie o namalowanie obrazu na aukcję charytatywną.
Moja odpowiedź w takiej sytuacji zawsze brzmi: tak. Jeśli moje obrazy komuś pomagają to wtedy najbardziej czuję, że to moje nocne malowanie ma sens.
Zasugerowałam, iż na ten cel najbardziej odpowiedni wydaje się Jan Paweł II... tylko czy będę potrafiła namalować Go w przekonujący sposób..


melzak-art, melzak art, nocą malowane, handmade, anioły, obrazy na drewnie, Jan Paweł II, JPII

melzak-art, melzak art, nocą malowane, handmade, anioły, obrazy na drewnie, Jan Paweł II, JPII

2 komentarze:

  1. malowanie na drewnie kojarzy mi sie nierozerwalnie z bieszczadami. pieknie ci wyszlo!
    http://claudia665.blogspot.com
    zapraszam do siebie, moze cie w czyms zainspiruje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam Twojego bloga. Piękne rzeczy tworzysz!
      Będę śledzić filmy - przydadzą mi się korepetycje z rysowania ;-)

      Usuń

Dziękuję za komentarz