Anna Melzacka, melzak-art, melzak art, Nocą Malowane, Anioły, Pirografia, dekoracje, obraz, farby akrylowe, sztuka, Nawet milion słów nie wyrazi tyle co jedno uderzenie mojego serca.

środa, 20 lipca 2016

Matka tuląca dziecko II

Obraz 40
Chciałam namalować postać o delikatnych rysach twarzy i tryskającej dobroci. Obraz poprawiałam mnóstwo razy. Obrażałam się i odkładałam go na bok. Zajmowałam się innymi, łudząc się, że jak zrobię przerwę to coś się zmieni.
W końcu odpuściłam - zaakceptowałam brzydką matkę ;-) bo czy tylko ładna kobieta może być dobrą matką?!

elzak-art, melzak art, nocą malowane, anioły, matka z dzieckiem, obrazy na drewnie,




.. a może suknia powinna zachować naturalny kolor drewna?
elzak-art, melzak art, nocą malowane, anioły, matka z dzieckiem, obrazy na drewnie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz